...:::Hayat Forum:::...
...:::Hayat Forum:::... Hoşgeldiniz Daha Kaliteli Bir Hizmet Almak İçin Lütfen Üye Olunuz...


[ Hayat Forum Takımı ]
Giriş yap

Şifremi unuttum

Yönetim Duyuruları





Bu Bir HayatForum Servisidir!


Fanatikler Forumumuzda Açılan Fan Takımlar Açılmıştır. Gruplarımıza İstediğiniz Gibi Üye olabilirsiniz. Teşekkür Ederiz!
NOT: TARAFTAR GRUBUNA GİRDİĞİNİZ TAKTİRDE PROFİLİNİZE +20  ÜN PUANI GELECEKTİR!!!
ChatBox Açılmıştır İyi Sohbetler Dileriz
Not: Forum Opları(Yöneticileri) Hafta Sonları Cmrts./pzr Günler Onlinedırlar... 



Mod. Başvuruları Başlamıştır İlgilenenler Mod. Başvuruları Adlı Sayfayı Ziyaret Edebilirler





En iyi yollayıcılar
FM (223)
 
esdjm12 (27)
 
bektasakar (2)
 
pastel (2)
 
Neron (1)
 

En son konular
» Güiza'dan şok sözler
Paz Tem. 05, 2009 11:26 am tarafından FM

» Fenerbahçe 3 genç oyuncu aldı
Paz Tem. 05, 2009 11:24 am tarafından FM

» Burayaaa!
Paz Tem. 05, 2009 11:21 am tarafından FM

» Engellenen Kullanıcımız Şuuan YOktur
Ptsi Haz. 29, 2009 12:14 pm tarafından FM

» Üye olmak İstiyorum
Paz Mayıs 31, 2009 7:06 pm tarafından FM

» Üye olmak İstiyorum
Paz Mayıs 31, 2009 7:03 pm tarafından FM

» Üyelik Kayıtları İçeridedir
Paz Mayıs 31, 2009 6:57 pm tarafından FM

» Harry potter
Perş. Mayıs 28, 2009 3:18 pm tarafından FM

» Gerekli Olan Özellikler
Çarş. Mayıs 27, 2009 9:27 pm tarafından FM

» MAYIS/2009 TOP 4'ü
Çarş. Mayıs 27, 2009 7:20 pm tarafından FM

» Sundew'in tüyleri
Çarş. Mayıs 27, 2009 6:27 pm tarafından FM

» Venüs bitkisi
Çarş. Mayıs 27, 2009 6:26 pm tarafından FM

» Küstüm otu
Çarş. Mayıs 27, 2009 6:24 pm tarafından FM

» Kardelenler
Çarş. Mayıs 27, 2009 6:23 pm tarafından FM

» Passiflore çiçeği
Çarş. Mayıs 27, 2009 6:22 pm tarafından FM

» Arum zambağı
Çarş. Mayıs 27, 2009 6:22 pm tarafından FM

» Fotosentezin sonuçları
Çarş. Mayıs 27, 2009 6:21 pm tarafından FM

» Fotosentez olayı tesadüfen oluşmaz
Çarş. Mayıs 27, 2009 6:20 pm tarafından FM

» Fotosentez İçin Gerekli Olan Her şey Gibi Güneş Işığı da Özel Olarak Ayarlanmıştır
Çarş. Mayıs 27, 2009 6:19 pm tarafından FM

» Fotosentez İçin Gerekli Olan Her şey Gibi Güneş Işığı da Özel Olarak Ayarlanmıştır
Çarş. Mayıs 27, 2009 6:18 pm tarafından FM

Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 52 kişi Ptsi Tem. 31, 2017 2:05 am tarihinde online oldu.
Istatistikler
Toplam 23 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: mehmettepe

Kullanıcılarımız toplam 156 mesaj attılar bunda 149 konu
Ekim 2017
PtsiSalıÇarş.Perş.CumaC.tesiPaz
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Takvim Takvim

Reklam Alanı
Anahtar-kelime

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Engellenen Kullanıcımız Şuuan YOktur

Ptsi Haz. 29, 2009 12:14 pm tarafından FM

Engellenen Kullanıcımız Şuuan YOktur sırıtmak sırıtmak sırıtmak sırıtmak sırıtmak sırıtmak sırıtmak sırıtmak sırıtmak

Yorum: 0


İştahınızı yenmek için 5 altın kural

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

dikkat İştahınızı yenmek için 5 altın kural

Mesaj tarafından FM Bir Cuma Ekim 10, 2008 3:35 pm

kuralFazla kilolarınızı iştahınızın fazlalığına mı bağlıyorsunuz ? İşte size iştahınızı dizginleyecek 5 altın kural: 1. Daha uzun süre çiğneyin: Yiyecekleri uzun süre çiğnedikten sonra yutmak, beyinin vücuda giren besinleri kaydetmesine zaman tanımak anl..... gelir. Üstelik tat alma duyusu da daha fazla tatmin edilir. Böylece doyduğunuzu anlamanıza yemeye son vermeniz arasındaki zaman kısalıyor. 2. Güç harcayarak egzersiz yapın: Egzersizleriniz zorlaştıkça vücut ısınız artıyor ve daha fazla kalori yakmaya başlıyorsunuz. Bu durumda egzersizi takip eden bir kaç saat boyunca iştahınızın bastırılmasına neden oluyor. Böyle bir durumda, normal öğün saatinden bir kaç saat önce egzersiz yapmaya başlamak en mantıklısı. Çünkü öğün saati geldiğinde spor yapmanın verdiği etkiyle iştahınız biraz daha kapalı olacaktır. Ama asla öğün atlama hatasına düşmeyin. Hem vücudunuz güçsüz düşer, hem de bir süre sonra aşırı yeme isteği duyarsınız. 3. Tat alma duyunuzu tatmin edin: Yapılan araştırmalara göre değişik tatlarla bu duyuyu tatmin etmek, daha az miktarla yetinebilmemizi sağlıyor. Sürekli aynı yemeği yemek ise, özellikle de tadı hoşunuza gitmiyorsa, bir süre sonra tat alma mekanizmanızın kendini iptal etmesine neden oluyor. Bu yüzden de kendinizi sanki hiç yemek yememiş gibi hissedebiliyorsunuz. Bu durumu engellemek için öğünlerinizi taze otlarla ve baharatlarla tatlandırabilirsiniz. 4. Atıştırma krizlerini engelleyin: Gün içinde sık ve az öğünler yemek, iştahınızın kontrolden çıkmasını önlemenin en kolay yolu. Belki yine arada birşeyler atıştırmak isteyebilirsiniz ama sizi doyuracak miktarla çok az olacaktır. Böyle bir durumda atıştırmak için sağlıklı karbonhidratlara yönelin. 5. Daha fazla su için: Su içmek kendinizi tok hissetmenize yardımcı olduğu için önemli Ayrıca vücudunuz susuz kaldığında çoğu zaman açlık hissine benzeyen sinyaller gönderiyor. Bol su içmek bedeninizin su istediği zamanlarda yemeğe yönelmenizi de önler.
avatar
FM
Patron
Patron

Erkek
Mesaj Sayısı : 223
Doğum tarihi : 09/07/95
Yaş : 22
Nerden : Eskişehir
Lakap : Bektas
Kayıt tarihi : 03/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz